Ny vinter

Sist jag skrev här var det vinter - förra året. Nu fick jag anledning att titta in här igen för att jag tipsats om ett inlägg hos "En man med skägg" som handlade om något som intresserade mig...tidigare hade jag en blogg som jag skrev mycket aktivt i, främst med allehanda vardagsfilosofi men också mycket berättelser ur mitt förflutna. Det fick ett abrupt slut av en anledning som jag inte just nu går in på - och sen hade jag svårt att ta upp bloggandet igen - trots att jag verkligen trivdes med det!

Bloggandet innebär en sorts skrivande som befinner sig precis mitt emellan det privata och det offentliga och vänder sig till både de allra närmaste och samtidigt absolut inte dem, på ett ganska stimulerande sätt...

Förra året var ganska tungt för oss alla i min omgivning - det sistlidna året har varit betydligt bättre. Det finns dock lite orosmoment - sjukdom mm - som jag hoppas ska förbättras - och det blir väl en utmaning att se hur 2009 artar sig, antar jag.

Jag ska försöka ta upp bloggandet igen - både här och i den andra som jag fortfarande har kvar som är mer bildorienterad - inte för att någon kommer attt läsa det (jag vet att det tar tid och krävs arbete för att få många läsare) utan för min egen skull..

men om du finns därute och läser så är du förstås välkommen!!

Kommentarer
Postat av: frktjatlund

Jodå, jag finns kvar. Mot alla odds. Och ser fram mot din återkomst.

Postat av: Inga M

Mmmm, jag också faktiskt. Tittar in någon gång ibland för att kolla om Du har återkommit.

God fortsättning på året och (hoppas jag) på bloggen.

2009-01-16 @ 00:00:15
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Paradigm

I'm still here El Guapo! Nu måste du ju börja igen. En kommentar är en tillfällighet, två är ett mönster, tre är en folkstorm (i positiv bemärkelse).

2009-02-02 @ 23:37:42
URL: http://thesoundofmyownvoice.wordpress.com/
Postat av: johanna

snälla skriv mer!

2009-04-16 @ 19:09:18
URL: http://www.pokerwounds.com
Postat av: Kjetil

bra blogg du har :-)

Tycker om hur du skrivar

2010-07-20 @ 00:05:12
URL: http://shamanhealing.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback